Januari 2019

Hallå på er!

Nu är det nytt år igen, galet fort går ju tiden. Jag har varit ledig en del men även jobbat lite under mellandagarna. Jag tycker det känns bra att det är ”vanlig” vecka igen, mår nog allra bäst av att arbeta. Idag sitter jag hemma i köket och jobbar då jag har mycket att fixa.  Jag har en benägenhet att inte få saker gjorda som jag tycker är tråkiga, förrän det är absolut nödvändigt. En del sånt har jag gjort idag. Känns skönt att ha det gjort!

I fredags var jag hos min nya PT på 24seven i Sumpan, ett gym som ligger precis där jag bor. Jag sa till honom att jag inte kan få träningsvärk! Det skulle jag nog inte sagt, han lyckades få mig att jobba så hårt så jag har varit helt slut i armarna sen dess. Rätt åt mig och himla bra ändå. Ska dit i morgon med och då lär jag väl få jobba ännu hårdare.

Jag brukar ju inte träna på vanligt gym men för att det ska bli av med träning måste jag ha lite närmare och kunna träna när det passar. Det är ju kanon på Bosön tex men då måste jag passa deras tider och det är inte helt lätt.

En annan sak som hänt är ju att vi haft en galen storm i Stockholm. Vi har ju landställe i Roslagen och där var vi i helgen för att se till hus och tomt. Det var massor av träd som fallit på vägen dit och i vårt område också. På tomten hade vi tur, det var flera träd som låg men bara ett i närheten av min stuga. Det stod lutat mot taket och det såg inte ut som det blivit ngn skada. Hur som helst, en massa ved att ta hand om i vår.

storm

Nu ska jag ta en kopp kaffe, ha en bra vecka!

 

Lämna en kommentar